wyszukiwanie zaawansowane
» Reklamacje

Kontakt

  • E-mail:bok@simsklep.pl
  • Telefon+48 536 966 646
    +48 796 151 725
  • Godziny działania sklepuObsługa sklepu internetowego pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00 W soboty, niedziele i dni świąteczne nie pracujemy

Bestsellery

Nowości w sklepie

12345

Płatność

  • Płatności

Transport

  • Transport

Reklamacje

INFORMACJE DOTYCZĄCE OŚWIADCZENIA O SKORZYSTANIU Z
RĘKOJMI PRZEZ KONSUMENTA (REKLAMACJE)


Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć:
a. w formie elektronicznej wysyłając maila na adres: bok@simsklep.pl 
b. z poziomu sklepu w panelu klienta 


Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy wobec Państwa odpowiedzialność na zasadach
określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne.
Macie Państwo po wykryciu wady prawo:

a. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;
b. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna;
c. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;
d. żądać usunięcia wady.
W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Państwa oświadczenia lub żądania.

Jesteście Państwo zobowiązani dostarczyć rzecz wadliwą na nasz koszt na adres
Sim Connect  ul. Kaszubska 2/16 08-110 Siedlce a jeżeli dostarczenie
rzeczy przez Państwo byłoby nadmiernie utrudnione (np. ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób
jej zamontowania) obowiązani jesteście udostępnić nam rzecz w miejscu, w którym się znajduje.
Koszty wymiany lub naprawy ponosi my, za wyjątkiem przypadku, jeżeli rzecz wadliwa została
zamontowana. Wtedy zobowiązani jesteście Państwo ponieść część związanych z tym kosztów
przewyższających cenę rzeczy. Macie Państwo alternatywnie prawo żądać od nas zapłaty części
kosztów demontażu i ponownego zamontowania, ale do wysokości ceny rzeczy sprzedanej.
Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat
od momentu wydania Państwu rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana roku
od momentu jej wydania. Państwa uprawnienie jest ograniczone w czasie do roku, licząc od dnia
stwierdzenia wady jednak nie upływa wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu
wydania Wam rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana przed upływem roku od
momentu wydania Wam rzeczy. Wyjątkiem jest sytuacja kiedy określony przez nas lub producenta
termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania Wam

rzeczy. Odpowiadamy wtedy z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed
upływem tego terminu.


Odpowiedzialność za wady prawne jest w istocie taka sama, a czas na zgłoszenie biegnie od
momentu stwierdzenia wady, a okresm przedawnienia od uprawomocnienia się orzeczenia
w sprawie rzeczy dotkniętej wadą prawną.
Zagadnienie rękojmi jest niezwykle złożone i zachęcamy do zapoznania się z Kodeksem cywilnym
i stronami UOKiK i organizacji konsumenckich opisujących dokładnie i obrazowa Państwa
uprawnienia. Nasz sklep działa w zgodzie z prawem i szanuje prawa konsumentów, więc
informacje prawne, które tam znajdziecie będą również miały zastosowanie w zakresie umów
z nami.
Zachęcamy do zadawania wszelkich pytań na adres:  bok@simsklep.pl

Przejdź do strony głównej

Producenci

  • Alcatel
  • ASUS
  • BLOW
  • Creative Labs
  • D-Link
  • Dymo
  • EMPORIA
  • Esperanza
  • Exstreme Style
  • Fellowes
  • Garmin
  • Huawei
  • Jabra
  • Lenowo
  • Logitech
  • Microsoft
  • Navitel
  • Nokia
  • Plantronics
  • Roxa
  • Samsung
  • San Disk
  • Sony
  • Tom Tom
  • TP-Link
  • Whitenergy
  • Xblitz
  • Zebra
  • ZTE
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl